Hoe tevreden ben jij?
In juni hebben wij onderzocht hoe onze klanten onze dienstverlening waarderen. Wat gaat goed? Maar belangrijker: waarin kunnen wij ons verbeteren?
Met een korte enquête konden klanten ons waarderen met een cijfer, variërend van een 1 (heel slecht) tot een 5 (heel goed). Het (overall) resultaat van dit onderzoek delen we graag. Met een gemiddeld cijfer van 4,2 kunnen we recht stellen dat we het goed doen. Daar zijn we trots op! Echter, er zijn ook zaken die beter kunnen. De verbeterpunten pakken we natuurlijk op.
Wat gaan we verbeteren?
Uit het onderzoek zijn onder andere deze verbeterpunten naar voren gekomen:
– de administratieve afhandeling van de urenregistratie;
– de communicatie naar onze kandidaten.
Leuke quotes
De onderstaande quotes bevestigen datgene waarvoor we staan: op een persoonlijke en professionele manier ervoor zorgen dat de juiste match tussen kandidaat en opdracht gemaakt wordt.
“Ik heb niet veel contact met de medewerkers. Als ik contact heb, is dit altijd zeer persoonlijk en aangenaam!”
“Ik kan altijd terecht voor advies of feedback”
“De website ziet er goed uit”
“De klantvriendelijkheid is prima: erg aardige mensen”
Regelmatig blijven meten
We zijn erg blij met de reacties van de respondenten. Dit biedt ons de basis waarmee we onze dienstverlening verder willen professionaliseren op een beheerste en persoonlijke manier. Het is de bedoeling dat we onze klanttevredenheid regelmatig blijven meten. Alleen dan kun je datgene bieden wat je klant verwacht. Het begin is er!